FUTERKOWA KAMIZELA .




Nie wierzę w to, że przeszło mi przez myśl, narzekać na walencjańskie słońce i wysokie temperatury...
Jestem w Gdyni i proszę, mam za swoje. Za oknem szaro, buro i nijako.
Na poprawę nastroju, podrzucam więc, kilka słonecznych zdjęć i jesienną stylizację z kamizelą w roli głównej. To kolejny wzór z jesiennej kolekcji "maugo."  Uszyta z miękkiej dzianiny z krótkim runem, na podszewce, z wygodnymi kieszonkami w szwach. Przewiązałam ja w talii skórzanym paskiem, ale równie dobrze, można ją nosić swobodnie narzuconą na katanę dżinsową, skórzaną lub zamszową kurtkę, albo na zwiewną sukienkę w stylu boho - jak to kamizela - pasuje do wszystkiego :-).   



              Kamizela futrzana "Sheep"  - cena: 129pln  e-maugo.pl
              zdjęcia : Janek   





2 komentarze:

  1. Kamizelka na pewno cieplutka!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 maugo , Blogger